Opsmossen

Lang geleden dat ik nog eens de tijd nam om een bericht te schrijven.

Na het overlijden van mijn man kwam het er gewoon niet van, ik ben al niet zo’n schrijver dus een blogje ineen steken was het minste van mijn zorgen.

Maar ik ben aan het opruimen, overal een beetje, dan eens in die kamer ,dan weer een andere, gewoon waar ik zin in heb.

Zo ook in mijn verf hoek, in de winter is het daar gewoon te koud en nu met dit stralende weer is het daar lekker fris. Vind ik daar nog een paar flessen textiel verf die eigenlijk maar een paar weken goed blijft , die ga ik niet zomaar weggooien zeker. Nee nee ,ik heb nog wel wat stofjes die een kleur kunnen gebruiken, dus alles naar buiten gesleept en in de zon stof geverfd.

Gewoon alle flessen leeg gemaakt en in de ☀️ laten inwerken.

En de resultaten mogen er zijn.

Klein minpuntje ,er zat een gaatje in mijn handschoen.

Dit zal binnenkort wel verdwenen zijn. Doei.

Standaard

Plaats een reactie